Arkadaşlar 3. Haftadır hastaneye gidiyoruz tahliller için 2 hafta gittim geçen çarşamba da kontrole gittim ilk 2 kere gittiğimde 2 hafta önce erkeğe benziyor dedi geçen hafta gittim cinsiyet için gel dedi ama bebeğim çok hareketliydi orda kordan da olabilir dedi bu çarşamba gene gidicem yanılma payı var mıdır başına gelen oldu mu hiç şuan 15 haftalığım