mucizemm01 vallahi şu an aynı dertten muzdaribim. 10 gün oldu dogum yapali 3-4 dikisim vardı onlar da düştü. Ama basurum tromboze olmuş ( yani içine kan pıhtısı dolmuş dışına çıkıp şişti. ) Doktors gittim içini boşalttı. Klâsik ilaçları verdi ama tabiki kabızlık ayrı sorun. Burds okudum patlıcan sapı kaynattik dün basur icin. Bugün içtim ilk defa. Bir de kayısı kompostosu yaptım onu iciyorum. Bakalım ne olacak. Zamana bıraktım.