Merhaba 10 haftalık hamileyim. Bugün doktora gittim kese yanında kanama alanı vardı 3 cm 🥺🥺 progestan verdi günde 2 kez kullanmam için. İstirahat et dedi. Geçedebilir, olumsuz da sonuçlanabilir dedi benim için dua eder misiniz 🥺 bir de böyle bir durum yaşayan var mı ?