Elita şeker çok az bız baya cok yapmıştık yanı 2 kg kaysıya 1 bardak şeker gıbı bısy sonra sulandırırken eğer içemezsen şeker atarsın
kaysıları kaynatıyorsun yumuşayınca blend edıyorsun sonra kavanozlara koyup sıcak sıcak kapat agzını içeçegın kadar alır sulandırır içersin tamamen sulu yapma cabuk bozuluyor marmelat yapıp sulandırdıgını düşün sende sağlıkla al inş kucagına 💝