Fatmasylp https://resimyukle.io/r/NUd8X7UNiv Tecrübeli annişler bi bakın hele bebişime anlanyan varsa bekliyorum 🥰
Bir_abla Fatmasylp canım kafası dönük arkası değil yan dönmüş bebek süper pozisyonu var 100 de 90 erkek
Kubbbraa Fatmasylp bosver nubu filan gir çin takvimine bak ordan yaşını ayını karşılaştır benim iki cocugumdada çıktı %100 dogrundegil diyorlar tabiki ama çıkıyor ysnin bence😀😀
Lokumunannesii Deniiiza Erkek sanırım bizimde ultrason fotomuz aynı böyleydi kese fasulye şekılde öğrenince haber edermisiniz bana da merak ettim minnoşun cinsiyetini erkek diyorum ben🤗
Kubrabork Kubbbraa benim cin takviminde 3 ay ust uste kiz gorunuyordu ama benimki erkek 😂😂 olmayinca olmuyor galiba
Kubrabork Fatmasylp bende kiza benzettim bi yontem varmis ultrasonda ilk verilen kucuk haliyle bir parlaklik oluyor bebek etrafindaki zarin cevresinde o sagda ise kiz solda ise erkekmis 😂 benimki tutttu ama ne kadar dogru baskalarinda tutuyormu bilmiyorum