derya46 1 yaşında ama erken doğum balık et vs zorlasamda 3-4 parçadan fazla yemiyor aptamilin devam sütünü içiyor yoğurt yiyor mercimek yayla çorbası şehriye falan hep böyle besleniyor genelde meyve de seviyor neyseki ama çok üzüldüm böyle olmasına ya hiç hasta olmamıştı daha önce balık yağı hiç denemedim kolostomisi de olduğu için cerrahlar hariç normal doktorlar cekiniyor ilaç yazmaya çok saçma aslında ama böyle