Yoncaglseven Belim ve kasiklarim cok ağrıyor. Siz de de bu haftada oldu mu ? Sürekli hareket eden biriyim ama yine de ağrıyor. Sonra hiç bir kıyafetim olmuyor. Zor yürüyorum daha 6 aylığız bu normal mi ?
Dilekcnkn Yoncaglseven Bende 26 haftalığım kasık değil ama bel ağrım çok çok fazla karnım çok sert oluyor , kıyafet meselesine gelince de normal canım benimde olmuyor koca göbekle geziyorum 😂😂
kucukadam Yoncaglseven ben 28 oldum ama cok şükür ağrım yok ağırlasma da başlamadı iyiyim şimdilik. Genelde de salaş giydiğim için kıyafetler oluyo onda da sıkıntı yaşamadım 🙃
Zeyyyn Yoncaglseven valla bazen kasıklarm bazen belim bazende totomun kemikleri ağrıyor yürüyemiyorum valla 😂
Ervan Yoncaglseven cnm bnde 5 aylığım biraz çok yürüdum merkezde dehşet belim ağrısı zor adım attım yürüdü m