elifmom2 ilkgebelik123-_ kaysılı form çayı bana iyi gelmişti ama bazı doktorlar önermiyor hamilelik döneminde sor bi doktoruna istersen
diamond2635 ilkgebelik123-_ ben bekunis kullanıyorum.dokotlarım bağırsaklarda emilen bir ilaç olduğu için bebeğe hiçbir zararı yok dedi