Kızlar normalde adetim hep düzenliydi ayın 17si ise diğer ayında 16/17sinde olurdum. Ama son bir kaç aydır hep geri geliyor normalde 16sında olmam gerekirdi 2 gündür lekelenmelerim oluyordu bugün adet olmaya başladım ? Sonradan Bu durumu yaşayan var mı ?