Kızlar dün gece çok kötü rüya gördüm 5 aylık hamileyim şuan ve erken dogum yaptıgımı gördüm bebegimde sağlıklı değildi . Çok etkilendim ☹ Normalde özel hastaneye gidiyorum ama detaylı ultrasonda sıra kalmadıgı için yarın devlette gireceğim çok korkuyorum bişey çıkar diye sabahı nasıl edicem bilmiyorum. Normal ultrasondaymış gibimi bakıyolar ? Birde devlete detaylı ultrason ve sonuçları için ne kadar güvenebilirim?