Bugün 39 oldum ve çatı muanesi oldum muane toplam 10 saniye bile sürmedi acısına gelince ilk başta pek bisey anlamadım dedimki bumuymuş korktukları sonra baya bi içeri ittirince biraz acıdı tabiki ama dayanılmıcak felaket bir acı değil sonrasında kanamam oldu hala azar azar geliyo doktor normal dedi 🤭