Babymoomy ygmrgzrn eğer özel ise 10gün içinde geri gidersen para almaz devlet de zaten gebe olduğunu belirt ücret almıyorlar kanama alanı hemen gidebilir öyle gelmiştir gözüne uyarmıştır
ygmrgzrn Babymoomy ben zaten 2. Kontrole gitmiştim hakkımı kullandım yani cuma yeniden gidicem ücret ödemem gerekecek
Babymoomy ygmrgzrn evet ozaman ödemeniz gerekecek bence para icin yapmıyordur benim doktorumda 12gün sonra gel diyordu üst üste ücret ödedim özelde
Kusciviltisi ygmrgzrn ilk haftalar genelde haftada bir gidiliyor zaten plasenta da kalp atışı olmaz bebeğin oluşmuş olması gerekiyor bunun icin bebek oluştu mu herşey iyi mi diye bakacaktır
Parsss ygmrgzrn ılk gıttıgımde sadece kandan öğrenebıldık kese yoktu kese içşn gıttık sonra kalp atısı ıcın gıttık duyamadık tekrar gittik yıne olsa yıne gıderım doktorum çağırmasada ben meraktan gıderım
Kusciviltisi ygmrgzrn bence doktorunuz ne zaman çağırıyorsa siz gidin en azından bi 9 haftalık olana kadar🌸