bebisim-_00 26+1 im kızlar.uc hafta sonra uzun yola cikabilir miyiz sizce? birde hastane çantasını ne zaman hazırladınız.icine neler koyayım
Zeyyyn bebisim-_00 26+3 eşime iznini evde kullan yada doğuma sakla dedim uzunyola gitmeyi pek düşünmüyorum her türlü risk göze alamam duruma bağlı 35 haftada hazırlarım yada öne çekerim
bebisim-_00 Zeyyyn eşimin tatilini 5 saatlik yola kullanmayı düşünüyoruz da benim bir rahatsızlığim yok umarım pişman olmam
Zeyyyn bebisim-_00 herhangi bir sıkıntı yoksa 2 2.5 saate bir mola verirseniz sıkıntı olmaz inşallah ben ilk ay sıkıntı yaşadım ondan korkuyorum yani