Dilekkkk canim belki gaz toplanmistir. . Ben çok gaz problemi yaşadım hala da yaşıyorum 29+5teyim. . Bazen doğuracagimi saniyorum öyle gaz sancısı çekiyorum. . Ayaklarını sıcak tut ama karnına sıcak birsey koyma sakin .. geçmezse de Dr a görün muhakkak. .