Selam annişler bugün nst randevumuz vardı ancak baya bi kasılmam sancım çıktı dr çatı muayenesi yaptı açılma yok dedi ama bi korktum 36 haftalığız bu arada. 2 doz ciğer geliştirici iğne vuruldum. Benim gibi olan başına gelen var mı? Bu süreci nasıl atlattınız ya da ne kadar süre sonra doğum oldu? Fikirleriniz ve tecrübelerinize ihtiyacım var🙈