MinikGrilBaby Batıkent Medical Park, ben çok memnunum. Şu an gebelik kolestazı sebebiyle yatıyorum hastanede bakımı da çok iyi. Koridorda doğum yapmış birileri de memnun kaldık falan diyordu. Bi araştırın siz de isterseniz. Ben Aylin Ayrım hocaya gidiyorum bir de.