beyza1234 32 haftam bitti doktor 4 gün önce kan hapına basladı ogün bugundur kafamı iyice kaldıramıyorum midem bulanıyo bir makine bulasık yerlestiremiyorum haftaya doktoruma sorucam ama çok keyifsizim böyle seyler yasayan var mı bu haftalarda
kelestugce beyza1234 bende 32+2 deyim aynı benim durumumda boyle çok agirlastim sanki bebeğim maşallah çok hareketli 🙏🧿 ama bende bı o kadar tembellik başladı masadan tabağı alasım bile gelmiyor 🥺
momof3 beyza1234 Ben de 32+2 oldum,bende de aşırı halsizlik uyku hali ve zaman zaman bulantı oluyor doktoruma bildirdim tam idrar tahlili istedi enfeksiyon olduğunda da bu şikayetler olabiliyormuş.Doktorunuza bildirin siz de bence ona göre bir yol izlersiniz
beyza1234 kelestugce aynı yere bişey düşürsem alasım yok üstünden atlayıp yatmaya gidiyorum sanki hep böyle kalacakmısjm gibi enerjim 0 gibi dogumdan sonra geciyordur umarım