Hanımlar çamlıca medipolde yarın doğum için yatışım yapılacak normal doğum fitille başlatılacak. Hastaneye sormak hiç aklıma gelmemişti telefondanda bilgi vermiyorlar. Atıyorum doğurmam uzun sürdü ve 2 gece hastanede kaldım ikincş gece için ekstra ücret alıyorlar mı bilgisi olan var mı?