Kızlar ben miratech ovulasyon testi ile 5 gün takip yaptım geçen ay, 1 Temmuz da t C kadar hatta biraz daha koyuydu, 2 Temmuz çatlama diye düşündüm , şimdi tekrar baktım 2 Temmuz testine C ve t aynı koyulukta duruyor, o zaman t C den daha koyu değil diye çatlama demiştim,ama aynı koyuluktalar🙄ve daha da test yapamadım. Aynı koyulukta olunca çatlama olmuyor değil mi??bu durumda tam yumurtlama günüm nedir bilemiyorum 🤦🏻♀️🤷♀️🤦🏻♀️🤷♀️