Elalya bende 36. Dan beri böyleyim ağrılar sancılar adetli gibi son 2 gündür yatıp kalkarken çok zorlanıyorum ağrılarım çok şiddetli yürüyemiyorum dün 3 saat acildeydim kan idrar nst derken sancı felan Yok sistit çıktı idrar yollarında enfeksiyon ilaç verdiler eve geldim ama ağrılar devam şu an 37 yim yarın kontrolüm var. Bu ağrılar geçmek bilmiyor :(