kindersurprise merhaba canim evet cok şükür 18+4 hamileyim ama şu kadarını soyleyim benim 4.5 sene boyunca kullanmadığım takviye, kür , ilaç kalmadı hiçbir sekilde faydası olmadı tüm bunları bıraktığım bir dönemde kendi kendime hamile kaldim biz ne yaparsak yapalım vakti gelince oluyor gelmemişse olmuyor tabi sen yine bir hastalığın problemin varsa buna dair elinden geleni yap.