Sağlık ocagından yazmışlar az önce tetanozun 2.dozunu yaptık mı size diye aynı zamanda en son doktora gittiğim tarihi hastanenin adını kilomu tansiyonumu suan kullanılan ilaçları sormuslar yapılan test ve tahlillerin de resmini istemişler. Tetanoz asımı oldum o zaman kilomu da tansiyonumuda ölçüp yazmışlardı ama saglık ocagı geri kalan bilgileri niye istiyor zorunlu mu sizden istendi mi?