Bernask her gebelik farklıdır her bebeğin gelişimi de farklıdır öncelikle hiç başka gebelerle kendini kıyaslama bana doktorumun ilk kelimesi buydu, 9. Haftaya kadar kalp atışı icin bekliyor zaten doktorlar. Sağlıklı koşunda gelişimi geri olsun hiç sorun değil maksimum zayıf doğar doğunca alır kalan kilosunu o yüzden hiç üzülme öncelik kalp atışı ♥️