labella Topallayarak yürüyorum resmen dr’uma danıştım magnezyum önerdi başka bir dr daha sordum bebek oraya baskı yapmaz çarpmışsınır dedi. Ne düşünüyorsunuz?
belisslinaa labella böyle bıçak saplanır gibi ağrı dimi en iyi ben anlarım seni tam bir hafta çektim doktora gittim ortopediye önerdi gittim kas spazmı dedi mr çeksek fıtık mı anlarız dedi ama fıtık başlangıcı dedi şu an biraz daha iyi yürüyorum 1.5 hafta topalladım ama annem falan doğum yeli dedi
Ipekbocugu labella sanki biri ayağımdan beni assa düzelecekmis gibi hissediyordum .yere duvardan biraz uzak yatıp, ayağımı duvara uzatmaya çalışmak bana iyi gelmişti
Esilam34 Bende aynı durumdayım canım çok geçmiş olsn bende magnezym kullanıyorm ama pek bir faydasını gördüğüm söylenemez.. Kalça, iç bacak, baldır aşırı kötü durumdaym
Ipekbocugu Ipekbocugu ayak parmaklarımla duvara ulaşmaya çalışmak desem daha doğru anlatmış olurdum belki. Bazen öyle bir tutuluyor ki kalçamın üzerine basınca dünya duruyor ilk kez 5 aylıkken olmuştu , oturup ağlamıştım.
Selcansahin33 Bendede dün başladı aynı durum toparlıyorum resmen sol bacağımın üst kısmı kalcama doğru cok ağrıyor soluma yatmaya daha çok başladığım için galiba 31+5 hftalığız suan