Canım anneler neler koyduk kızlarımızın adını 😊
Beyzanuryhnn Allah nasip ederse asel koyacaz
Beyzanuryhnn duru olcak inşallah 🥰
Beyzanuryhnn Lalin ❤
Beyzanuryhnn Almira koyacağız inşallah 😍
Betfer çok güzel 😊
Esraa_mommy 💜
Esraa_mommy bizimde Duru😇
Beyzanuryhnn Bade Alara 🎀
Beyzanuryhnn Cinsiyeti belli değil ama kız olursa Asel Liya koyucaz 🙏
Yamacin-Annesi Bizimde Asel Lina🌸😊
Beyzanuryhnn Rabbim nasip ederse Asya koyucaz🥰
Beyzanuryhnn Hüma Nur 🕊️♥️
bagdat bizimkinde hüma sultan garipsiyorlar babası çok istedi kırmadım sizce de tuhaf mı
İlk kızım zümra Ela ikincim de daha doğmadı Azra Gülce ya da Sahra Gülce 😁gülce si kesin
Beyzanuryhnn büyük kızımın adı hazal bunun adını da lavin koymayı düşünüyoruz 🥰
Beyzanuryhnn Elif lina
123-4 elif mihrimah diye düşünüyorum bende 🙈
Beyzanuryhnn Eylül 🌸
Beyzanuryhnn Alinda 🧚🏻♀️
Beyzanuryhnn damla🌺
Sedakbyk adaşım olacak yani 😁adıyla yaşasın
Beyzanuryhnn Kızım olsaydı Şebnem olacaktı ismi ama oğluşum olacak inşallah 😊
Allah nasip ederse Afra koyucaz kızımızın ismini 😍
Beyzanuryhnn ilk kızım Miray Betül şimdi ikinciside kız ama isim bulamadık henüz ☺️
Beyzanuryhnn Kumsal 🤍