Semadeniz Benim 2 genimde vardı. Hamile kalmadan 2 ay önce başlamıştım coraspirine. Kalp atışını duyduktan sonra iğneye başladım. 8-12 ve 14. Haftalarda lekelenmem oldu doktorum coraspirini kesmişti o sürede 18-19a kadar kullanmadım ama iğneye devam ettim. Şimdi 33+2′yim 31.Haftada tamamen kestik coraspirini.
Doktorunuza danışın mutlaka mesela kese etrafında kanama var mı vs hep bakıyorlar bunlara bende öyle bir şey olmamasına rağmen kesmişti, öyleyse zaten kesebiliyorlar ama dediğim gibi doktorunuza danışmadan kendiniz bırakmayın en güzel o yönlendirir.