metehaninannesiii Kızlar siz de sol tarafınıza yatınca bebisleriniz baya hareketleniyor mu sanki bebegin üstüne yatmışım da onu rahatsız ediyormuşum gibi hissediyorum 😂😂😂
belisslinaa metehaninannesiii bu ben 😄😄😄😄 bide benimkisi ben yemek yerken bi an içerden çıkıvericek sanıyorum 🤣
Ebruuu42 metehaninannesiii vallaha doktor ultrasonda bakacağında sola yat diyor bebe hareketleniyor hemen sol tarafa yat genel de diyor ama 😅
Beyzan metehaninannesiii tam tersi sola yatınca bebege daha çok kan akışı olur. B bebeği besleyen damar sağda O nedenle bebeğin de gelişim geriliği olan annelere sürekli sola yatmak tavsiye edilir. Bebeğinize bol oksijen kan gidince hareketli oluyor haliyle
metehaninannesiii belisslinaa sanki içerde boks yapıyor gibi acaba diyorum bebegin üstüne mı yattım ama nasıl yatacagimi fa bilmiyorum 😂😂😂
belisslinaa metehaninannesiii kaburgamı deliyor doğumdan sonra ilk işim kaburgalarım sağlam mı diye baktırmak olacak 🤣
metehaninannesiii Beyzan evet onu duymuştum da ama sanki üstüne yatıyormuşum gibi hissediyorum sıkıştırıyorum gibi hissediyorum 😂
zehranurr metehaninannesiii banada öyle oluyor sanki üstüne yatıyormuş gibi hissediyorum hatta belki gerçektende üstüne yatıyorumdur bi sertlik hissediyorum çünkü 😂😂😂
Beyzanuraslan metehaninannesiii bir makalede okumuştum anne sola yatınca vücuttaki kan akışının bebeğe sağladığı rahatlıktan kaynaklı her bebek annesi sola dönünce harekerlenirmiş
Kuben Hamile olmadan önce sırt üstü yatamazdım şimdi inadına sırt üstü yatmak istiyorum😃 hatta gece uyanınca kendimi sırt üstü yatmış buluyorum. Ama sola yatmak en doğrusuymuş kan akışından dolayı
Zeyneplena34 metehaninannesiii Bebeklerin zaten en cok hareket ettiği pozisyon sola yattığınız pozisyondur. Çünkü daha rahat nefes alıp verir. Mümkünse zaten hep sola yatılması önerilir. Özellikle nst de sola yatırırlar bebeğin rahat hareket edebilmesi ve nefes alabilmesi için ☺️
zehranurr Zeyneplena34 ay gerçekten nst de yan mı yatılıyor. Ben hiç girmedim ama sırt üstü yatılıyor sanıyordum. O kadar dakika sırt üstü nasıl yatıcam midem bulanıyor tansiyonum düşüyor diye düşünüp duruyodum hep
zeynepemiromer metehaninannesiii benim de 27 haftalık ve hep sağ da hareket hissediyorum sol da hiç olmuyor ve ben8m ki aşırı hareketli değil ya sakin nedense