Ays0 çok şükür doktorumuz bişey yok dedi insan endişeleniyor ilk defa başıma geldi bide korktum baya bide 2 gündür sağ kasik tarafında minik minik sancılar var neden bilmiyorum normalmi onunda bilmiyorum hareketlerini hissetmeye başladım bu hafta durmuyor sanırım yerinde oynayıp duruyor içimde bı boşluk oluşuyor 😋😂