Efsane az önce arkadaşa da yazdığım gibi bazen ne yaparsan yap dönmüyor belki faydası vardır ama ben asla böyle bişeye kendim cesaret edemem benim ikinci bebeğim zaten zorunlu seZeryan olacaktım yani dönüp dönmemesi bizim için zaten bişey ifade etmiyordu sadece ters oluşu zorluyor beni hareket açısından karnım aşağı inmiyor mesela mideme çok baskı yapıyor son zamanlarda vs vs Allah istedikten sonra herşey olur bazı şeyler maalesef bizim elimizde değil benim rahimde şekil bozukluğu olabileceğini söyledi doktorum yani şu an durduğu pozisyon kendisi için en rahat olanmış