Sevimlianne_adayi ben bunu 1.kürtaj sonrası yaşadım şoke oldum 80 den 4 rakamına düşmüştü 2.gebelik klomen çatlatma iğnesi ile oldu kan sulandırıci basladik pıhtılaşma var bide rahimde et parçası var di ameliyat olmuştum öncesinde neyse kaldım kalbi durdu şok daha sonra ben gene hamile kaldım herşeyi kullandık gene durdu sonra ben kasimda film çekildim rahimden rahmim çok dar cıktı yer yokmuş meğer tutunmaya yer yaptılar genişledi 3 aydır deniyorduk 2 kerr ilişki olmuştu eşim yoğun calsio die verimli olmadi salladım baktım adet geçti teste çift çizgi sonra kanda 24kusur değer dedim 2 katına çıkar artık kötü düşünmedim kimyasal olcak aklıma gelmedi hiç sonra cuma kanda 13 cıktı hastane sanki başıma geçti fena ağladım doktorda gülüp norml bunlar dio onuda bıraktım artık valla tatile gitcez memleketime orda kafa dinlicem dönüşte doçent buldum onla konuşmaya gideceğim