Defneeee_ Tüp bebekle 3. Transferim bu. İlk değerim 499 3 gün sonraki değerim ise >1000 yazıyor. Bu değer tam olarak kaç oluyor kızlar? Bilenler yazabilir mi
Cananyildiz Defneeee_ anladığım kadarıyla değeriniz yükselmiş bin demk resim yüklersniz daha anlaşılır olr
Kadriyed Defneeee_ beta hcgniz artmış. 1000den büyük bir değer demek. 1000 değerinden sonrasını yazmıyor tahliller zaten gerek kalmıyor. inşallah sağlıklı bir gebelik olur😊
nirvana95 Defneeee_ çoğu hastane ve sağlık ocakları bin üzerinde olan değerleri bu şekilde ifade ediyor benim de aynı şekildeydi bende tereddüt edip doktora sorduğumda artışın olduğu herhangi bir problemin olmadığını söylemişti yani her şey yolunda sizinde 😊
Defneeee_ Cananyildiz E nabizda yok sonuç. Sağlık ocağı ve hastane bu değeri söyledi. Ama ne kadar arttığını bilmiyorum 😕
Cananyildiz Defneeee_ ilk degeriniz 499 suanki 1000 nasl anlayamdnz ? > bu sadece formalite icabı yazlyo
Defneeee_ Kadriyed inşallah, çok teşekkür ediyorum. Merak ettiğim şu aslında eğer 1500 den büyük olsaydı >1500 mü yazacaktı yoksa genel olarak zaten 1000 mi baz alınıyor?
Kadriyed Defneeee_ 1000 baz alınıyor. Zaten 1000den büyük bir değer varsa pozitif gebeliktir. En son adet tarihinizle hesaplayıp doktora görünmelisiniz bence
Defneeee_ Cananyildiz Formalite değilmiş değer 1000 den büyük olduğu için öyle yazılmış merak ettiğim tam değerin ne olduğuydu, teşekkürler