alazzeyneperva Naciyeylmz iki haftada bi çağırıyor doktor ama tam bayrama denk geliyo sonraki haftasinda gidicem 27 sinde 36 hafta deilm ama yazdım yinede 😂
zhlgs Naciyeylmz her hafta gel demişti bana doktorum bu haftaki cuma günü zaten . Bayramdan Sonra da cumartesi gideceğim mecbur
Ebruuu42 Naciyeylmz geçen hafta Temmuz 7 Çarşamba gitmiştim. Bu hafta 14 Temmuz çarşamba gideceğim acaba çatı muayenesi falan nasıl olacak ne zaman olacak merakla bekliyorum
Seyma0368 Yarın gidcm yarın 36 bitiyor artık hafta da bir e düşecek kontroller ay sonu da doğum zaten sezaryen
Naciyeylmz zhlgs nasl anladi sezeryanla oldunu benim doktorda gidior o yüzden bayramdan sonraya aldım umarm bir sorun olmaz artik