belisslinaa Meno ben tüm tahlillerle beraber açlık tokluk ve şeker yüklemesi yani 70 verdim şekerli içeceği kendin alıyorsun eczaneden 13 tl verdim ona da
Hatice-93 Meno ben yaptırım önce muayene olmsya gelmiştim muayene 120tldi 20 TL de eksra sadece şeker yüklemesi için verdim
Geberikhamile İdrar+kan+ şeker testine 53 lira verdim. Ama benimki indirimli idi. İçeceği ise kantinden 8 liraya aldım.
Hatice-93 Meno iyi gerçekten sağlık ocakları açlık ve tokluk şekerine bakıyor onada baktırdım orada da şeker yoktu emin olmak için gittim yükleme yaptırdım yine çıkmadı çok şükür bazı doktorlar açlık ve tokluk şekerine bakınca kabul ediyor yeterli diyor benimki etmemişti ondan yaptırdım
Parsss Meno ben saglık ocagında yaptırdım bugun sadece şerbeti aldım 10 liraya eczaneden normalde özele gıdıyorum ama ebem burda yapalım dedı doktorumda onayladı
Aysel0707 MerveAkkk de gebelık sekerını yaptıracm ac tok yapılıyor sabah erken ac gıt ama sonrada tok yapacak hasteneye gıdersende sonuçları doktora goster e nabızdanda bar var sonuclar telefondan gosterdım doktora
es_aybala MerveAkkk sağlık ocağınıza sorun yapıyorlarsa eğer sabah aç karnına kan alıyolar, içeceği içiyorsunuz 1 saat sonra 2. Kez kan alıyorlar en son yine 1 saat sonra kan alıyolar. Ben içeceği önceden almıştım 10 lira o da, sabah 8de gidicem diye
nurdane3504 Meno 50 yada 55tl olması lazımdı canım içecegi de direk hastaneden verdiler çok pahalı bişey değil yani