Kızlar hamileliğim 6 ncı haftasındayım bugün sabah 8 sde uyandım müyane oldum herşey normal hastahaneden sonra çok yürüdüm dolandım eve geldim halsizlik bel baş ağrısı sürekli üşüme titreme evim sıcak olduğu halde üstümü çullayıp uyudum terleyince geçer diye şimdi biraz daha iyiyim ama bu seferde yanaklarımdan sanki ateş çıkacak gibi bu sefer de içim de ateş var yüzüm soğuk ama içi yanıyor sanki bu şekilde olan oldu mu hiç ne yapmam lazım