Kızlar doktrodan geldim 36 haftalığım adete göre ultrasona göre 35 doktorum sezeryan hazırlıklarına başlayalım dedi ekg çektirdi kan idrar tahlili aldı sabah 10 da gel dedi direk sezeryana mı alcak süreç kafam karıştı gün mü vercek sizde nasıl oldu acaba