Fatosef 40 haftaya geldim kızlar ama açılmam yok hala. 1 hafta daha bekliycez gelene kadar. Doktor suni sanci dışında rahim ağzı acma yontemlerimiz var onları uygularız dedi. O yöntemler ne bilen var mı? Nasıl bir. İşlem uygulanıyor?
Linam6868 Fatosef Bugün 40+2 olduk 3 4 cm açıklığım varmış sancım gelmesini bekliyorum sancı olmazssa cuma günü suni sanci verecek doktorum cuma günü 40+6 haftalık oluyorum
Susamtanem2 Fatosef propess diye biliyorum ilk bebeğimde uygulandı özele mi gidiyorsunuz ? Alttan bı ilaç koyuyorlar kesin etki gosterecek diye bişey yok ama bende 6-8 saat içinde açılmayı sağladı bı nevi suni sancı hem açılma hem de sancım gelmişti 39+6 da kondu 40 a doğum yaptım
LamiyaCetinkaya Fatosef Fitil kullanılıyor, alttan iki parmağıyla yerleştiriyor bir süre orda kalıyor açılma başladıktan ve sancılar geldikten sonra çıkarıyorlar.
ElifB08 Fatosef İnstagram kullanıyorsanız eğer bi sayfa önerebilirim bu konuda çok faydalı bilgiler veriyor. İsmi ‘dogummelegi’ kadının ismi Özge Dündar taşkın. Son yer silme videosunu izlemenizi tavsiye ederim 👍🏼
Fatosef Linam6868 bana suni sanci demedi baska yöntemler var dedi ama açmadı tabi ne yapacaklar merak ediyorum
Yalnizanne97 Susamtanem2 merhabalar benimde hiç açılmam yok yarın propess fitille doğumum başlatılacak. Sizde ne akdar sürede açılmaya başladı tam açılma için sormuyorum 1-2 cm bile olsa ne akdarda etkisini göstermeye başladı acaba
Fatosef Susamtanem2 valla hiç bilmiyorum devlete gidiyorum suni sanci mi dedim yok degil dedi. Nasıl bisey yapılacak bilmiyorum
Susamtanem2 Yalnizanne97 3 seneden fazla geçti ama şöyle diyeyim hastaneye sabah 11 de muayene için girdim kontrol acil yatış falan tek başıma evrakları ayarla et odaya yerlesmem akşam 6 yi buldu hiç ama hiç acilmam yoktu gece 1 oldu 1 cm olmuş dediler ben deli oldum bu kadar yavaş oluyorsa ben kaç gün burdayim diye ağladım hiç bagirmadim ama aç susuz beklettiler her an sezeryan olur diye sonra mucize bı şekilde 4.10 gece kızımı kollarıma almıştım
Yalnizanne97 Susamtanem2 bu açlık beni korkutuyor ya benim aç kalınca hemen tansiyonum düşüyor elim ayağım tutmuyor inşallah aç bırakmazlar beni, sabah 8de yatışım doktor erkenden koyalım fitili dedi. İnşallah çok uzun sürmez benim 🤲🏻
Susamtanem2 Yalnizanne97 inşallah valla ben resmen 18 saat ya da daha fazla hem aç hem susuz kaldım dikişim atılırken su ne zaman icebilirim diye sordugumu asla unutmam
ylzsa Yalnizanne97 ben de aynıyım kan sekerim düşüyor o zaman enerjim kalmaz yapamam diye kendimi üzüyorum ya :((( motivasyonum düşüyor
Susamtanem2 Yalnizanne97 cuma giriş yaptım Pazar cikrim çünkü kızım CTs gece doğdu 24 saat dolmadan çıkarmadılar
Susamtanem2 Fatosef alttan yumuşatma ve açılma için ip gibi bişey bana da suni değil dediler ama burdan bir arkadaş ona da suni deniyor dedi
Aysenurse1 ylzsa yemek yemek yerine hurma, ceviz,badem,fındık gibi az miktarda çok enerji verebilen besinler tüketebilirsiniz normal şartlarda. Sezaryana dönme ihtimali olursa spinal anesteziyi öncelikli düşünmek gerekir.
Susamtanem2 Fatosef evet oldum ama herkesin ağrı eşiği farklıdır bence çok sorgulamayın benim acimadi