Aysel0707 Kızlar devlet hastanesinde dogum yapacam allahın ıznıyle hangı hastane ıyı yardımcı olabılırmısınız
Fatosef Aysel0707 kuzum ben kepez devlete geliyorum bayan doktorlar çok iyi ama bazı cins ebeler var inşallah onlara denk gelmem doğumum da. Haftaya doğuma gireceğim muhtemelen.