Elfn Belki yardımcı olmuş olurum lohusa takımımı internetten lohusasepeti sitesinden aldım İnstagram hesapları da var bir adet sabahlıklıklı gecelik,alt üst pijama takımı,lohusa terliğinin 237 tl ye aldım kumaşın kalitesinide çok beğendim sizede tavsiye edeyim dedim ☺️
Elfn bebekkaradag ben çok memnun kaldım umarım sizde memnun kalırsınız S beden sipariş etmiştim iyi ki öyle yapmışım kalıpları geniş çünkü lohusa takımlarının ☺️
Elfn bebekkaradag sizde benim gibi sipariş etmişsiniz ben hem çok kilo almadığım için biraz da minyon olduğumdan M beden büyük gelir diye düşündüm ondan S beden alayım dedim 🙈
bebekkaradag Elfn Aslında bende aşırı kilo almadım☺️ İnce uzun olduğum için sadece göbüş çıktı🙊 ama pijama takımının bel kısmından emin olamadım, geniş olursa rahat ederim diye düşünerek öyle aldım bakalım çok bolsa S ile değişim yaparım☺️
bebekkaradag Elfn Kargom bugün geldi, 1 tane pembe 1 tane de beyaz sipariş etmiştim. Hiç beğenemedim olduğu gibi iç gösteriyor🙁 İade edeceğim. Sizinkiler ne renkti?
Hayalll Ben de lohusa sepetinden aldim sabahlik arkasinda isim yazdirilandan bir de pijama seti aldim cok guzel cok memnunum giymeyi nasib edsin rabbim :)
Elfn arzuu3469 yani çok kilo almadıysanız M beden alabilirsiniz ama rahat edeyim diyorsanız L beden de tercih edilebilir ☺️
Aurora Ya kizlar bende aldim onden dugmeli gecelik M beden suan 30 haftaligim ve tam oluyor ustume oyle cok kilo almadim sadece göbeğim cikti benim ama bu sonra dar mi gelir acaba tereddutte kaldim dogumdan sonra giyiyoruz zaten di mi? Gobek biraz inmis olmayacak mi? 🙁
Elfn Aurora önden düğmeli model bende M beden almıştım 33 haftalığım hâla oluyor hatta az bir şey geniş zaten daha çok doğumdan sonra işimize yarayacak 😘☺️
Elfn bebekkaradag ben mavi ve bej renk sipariş etmiştim beyazın iç gösterdiğini bildiğim için almadım oğlan annesi olduğum için de mavi alayım dedim üzüldüm sizin için renk değişimi yapabilirsiniz ama kumaşını beğendiyseniz 😕
Elfn Minikannecik 58 kiloyum şuan 8 aylık hamileyim,pijama takımının bel kısmında lastik var bel olarak ayarlanabiliyormuş bende yeni farkettim ☺️
Minikannecik Elfn bende 58 kiloyum 7 aylik hamileyim bende öyle sipariş ediyim ozaman ...😄iyi olmuş yazman valla yoksa büyük edicektim
Elfn Minikannecik aynen güzel tevafuk oldu S beden alın ben ablamdan biliyorum M almıştı baya büyük geldi hiç giyemedi Doğumdan sonra falan da 😊😅