tcasl Seldasekmen1 doktorunuz normal dediyse sorun yoktur her bebeğe göre de değişir benimki 28+0 da 1286 gramdı
Nurtrky Seldasekmen1 önemli olan doktor biz bilemeyz az mı çok mu kafanıza takmyn bence böyle şeyleri
Sevgikaya1525 Seldasekmen1 olablr kuzum çnkü her bebeğin kilosu kendine özeldir ♥️🥰korkma yani doktor haftasına göre diorsa içini rahat tut
[silindi] Seldasekmen1 30haftalik 1250 cıktı az dedi bana doktor ama gec döllenme vs olabilir doktorunuzun yorumu neydi ?
mucizem09_ Seldasekmen1 29+5 1500 demisti doktor ama her cocuk kendine ozel normal diuorsa normaldir canim 🥰😅