Burada bir annenin yazdığı hassas içerikli bir yazıyı okudum dün. Bebeğini doğumda kaybettiğini anlatmış okuduğumdan beridir durup durup ağlıyorum doğumuma bir kaç hafta kaldı sanki Allah korusun benimde başıma gelicek gibi bir psikolojiye girdim bu düşünceleri nasıl atabilirim yaaaa😢 Her şey Rabbimden biliyorum ama düşünmekten kendimi alamıyorum🙏🏻