HaticeeC Haftama kadar hiç bi sorun yaşamadım hamileligimin kolay geçeceğini düşündüm 8+1deyiz 4 gündür su bile içsem mide bulantım ve istifram oluyor. Doktorum 1 ay sonrası için çağırdı mide bulantımı hafifletebilceğim bişey var mı yardımci olursanız sevinirim :)
Betus34 Merhabalar doktorunun kontrolünde prilam dr kullanabilirsin harika bi ilaç onu içmeye başlayınca hayata tekrar döndüm mide bulantısını aşırı azaltıyor
Akademikmom Betus34 Bağlı olduğun sağlık ocağı doktoruna gidersen kullanabileceğin gebelikte zararı olmayan bulantı kesici hap yazar. Prilam dr yi de güvenle kullanabilirsin sadece eczaneden direk alırsan biraz pahalı yazdırırsan devlet karşılıyor.
Meyracukurmaraz Doktorunu arayıp ilaç isteyebilirsin 33 haftalığım zofer kullanıyorum hala. İnşallah tez zamanda geçer. Sık sık yiyip az az yemeyi deneyin o dönemde yenmiyor tabi ama Bi deneyin isterseniz