Hanımlar yarın 23 haftalık olicagiz oğluşum la 👶
Fakat hareket çok az his ediyorum kalp atışı şeklinde çok kişide 20. Haftada bile dalgalanma oluyor lafını duydum doktorumada sordum 1 ay önce kaç hafta sonra dedi 1 ay geçti hala aynı his artma yok hareketlerinde acaba erkenmi ki erken olduğunu düşünmüyorum ben bilmiyorum sizler ne zaman his ettiniz bebisleri benim dururumum normalmi hareketsizliginden şikayetçiyim oğlum🤭🤭🙏💙