nazlisamac35 Saçma olucak biliyorum ama böbreklerde taş düşürmekmi daha sancılı doğum yapmakmı ? En başından beri normal doğum istiyordum şuan 35. Haftadayiz ve günlerdir süren sancılarımın ağrılarımın sebebi taş düşüyormuşum ben böyle birsey gormedim hissetmedim simdi ise aklima düşen eger normal doğumda böyleyse ben nasıl dayanıcağim 😔
Hlyarsln nazlisamac35 bnde de var 3 tane ve taş sebebine bır gece hastanede yatmak zorunda kaldm doktorum oyle onermişti ve hep dıyrlar ki taş agrısınj cekmek doğum yapmak derler ama ne kadr dıpru bılmıyrm tabı ilk gebelıgım bnmde
Zeyyyn nazlisamac35 10 senedir taş düşüryrm en son 16 haftalıkken düşürdüm paroldan başka bir ilaçta yapamadıkları için çok ağrılı geçiyor doğumla eşit derler ama bakalım daha doğurmadım 😂
Ank-16 Öncelikle çok geçmiş olsun, Allah şifalar versin. Ben de daha önceden taş düşürdüğümde çok sancım olmuştu ve bana doğum sancısı gibi olur demişlerdi. Açıkçası bu sorunun cevabını ben de çok merak ediyorum.
nazlisamac35 Hlyarsln benimde ilk gebeligim ve bugun daha taş düşürdüğümü ögrendim , taş oldugunu bile bilmiyordum ve günlerdir sancı çekiyorum
Hlyarsln nazlisamac35 Allahım kolaylık versin sizi cok iyi anlıyrm gazlı içeçklerden cok uzak durmanızı tavsiye ederm hazır burger faln yerseniz kensnlkle uzak durun bol bol su tüketin
Zeyyyn nazlisamac35 😂 taş düşürüp doğum yapan daha yok sanırım hiç denk gelmedi herkesin ilk gebeliği