3 yıl önce normal doğum yaptım . Doğum , sancı , dikiş anı falan hepsine tamam da en son taburcu olmadan kanama durumuna gelip tekrar bakıyorlar ya o insanı mahfediyor ya . Bu sefer yaptırmıcam hersey normal giderse istemiyorum diyeceğim bakmayın . Dikişlerin sızısı yetmemiş gbi birde gelip lop diye tekrar bakıyorlar …🥴