Bebeğim 24. Haftada baş geliş pozisyonunu almış kızlar şu anda 25+2′yim hareketleri aşırı azaldı yok denecek kadar. Dün geceden beri de hissetmiyorum. Çok mu erken döndü doğum kanalına girer mi çok korkuyorum inanın. İkinci gebeliğim ilk kızımda da kanala 38. Haftada girdi ve 3 cm acilmam olmuştu bunda baya erken değil mi bı şeyler yazın lütfen
Aynı zamanda vajinamda ağrı oluyor