Derya20 Kızlar günümüz doldu hayırlısıyla sabah sezaryen ile doğum yapacağım dualarınızı bekliyorum şimdiden Allah Razı olsun hepinizden 🤗😘
Aycha Derya20 Hayırlı olsun, kolay bir doğum ve lohusalık döneminiz olsun. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah.
Asia Allah saglikla bebeginizo kucaginiza almayi.nasio etsin. Benim de yakın artik. Sezeryana nasil karar verdiniz. Kendi gelmediği için mi? Nasil dogrucami ven bilmiyorum 😅
Derya20 Asia teşekkür ederim canım 😘ilk 2 çocuk sezaryen olunca 3. De sezaryen oldu çok şükür sağ salim sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım Rabbim sizlerede nasip etsin inşallah 🤗