Meryemkale Azra31 ben normal doğurmama rağmen doğum hanede mesaneyi tamemen boşaltmak için taktılar ve hemen çıkardılar acılı ağrılı değil sadece takarken biraz yanma hissi oluyo o kadar çıkarıldığını hissetmedim bile
zehranurr Azra31 odada çıkartırlar canım. Uyuşukken idrarımızın geldiğini anlamıyoruz. Ne zaman uyuşukluk geçer o zaman çıkartırlar
ZeynepUstaaa Azra31 sanmam çünkü uyuşuksun tuvaletin gelse kalkma şansın yok bende sezaryen oldum çevremdede bir sürü sezaryen olan var hepmizin ki odada çıkarıldı
canserko Azra31 odada ıktı bnm iki saat kada sonra uyuşukluklugm tam gecmeden cıkarıldı, hissetmedimm