Pnryr oyle düşünmeyin herkesin hamileliği özeldir her hamilelik ayrı bir hikaye ve özel bir dönemdir. Rabbım bize bunu yaşamayı layık görmüş xok sukur .. belkide kilo alman gerekiyordur yani bebek için iyi olan odur belki bilemeyiz.. ama bunlar herseyi bilinçli yapiyorsaniZ pozitif düşünülebilir. Bilinçsiz anneler gibi sigara içen sağlıksız beslenen canim çekti kola iceyim cips yiyeyim diyenlerdrnseniz pasta boreklere tepsilerce dalanlardansaniz ah vah anlamsız olur tabiki. Ama diyeceğim şu her ne ise kendinizi üzmeyin çünkü suan çok ozelsiniz