Hasel0503 Bildiğim kadarıyla sağlık ocağından da aynısını yazdırabiliyorsunuz. Ben doktora gitmeden bir gün önce bitmişti sormuştum, vitamin ilacı olduğu için birkaç gün içmezsem birşey olmaz demişti. Ama bayram sonrasına kadarsa yine de doktoruma sorup aşmanda fayda var.