Dimple38
Bende cumartesi günü yaptırdım.
açlık = 95
1 saat sonra =191
2 saat sonra = 143 çıktı.
dahiliyeye yönlendirdi bugün gittim şeker ölçüm cihazı aldım, kendi diyetimle birlikte birkaç gün ölçmemi istedi. Çok yüksek olmadığı ve sınırda olduğu için kontrol sağlayacağım.